Październik 9

Tworzenie nowej marki

agencja brandingowa

Ważną kwestią, związaną z kształtowaniem polityki asortymentowej przedsiębiorstwa, jest decyzja o oznaczeniu produktów marką oraz wybór właściwej strategii marketingowej w kreowaniu marki. Głównymi powodami przemawiającymi za kreowaniem marki są procesy globalizacyjne, wzrost konkurencji na rynku krajowym i międzynarodowym oraz rosnące wymagania klientów.

Za nadawaniem marki przemawia również fakt, że sam produkt lub usługa na ogół nie dają żadnych unikalnych korzyści. Może je odzwierciedlać wykreowana, oparta na unikatowych skojarzeniach marka.Nadawanie marki stanowi często formę gwarantowania jakości usługi i produktu oraz wpływa na ich wartość użytkowa i emocjonalną. Korzyści funkcjonalne marki są w dzisiejszych czasach relatywnie łatwe do skopiowania, dlatego warto bazować na elementach symbolicznych i emocjonalnych, które stają się najważniejszym wyróżnikiem marki. Należą do nich skojarzenia, poglądy, postawy, wartości psychologiczne oraz wartości społeczne. Nie wszystkie marki, pojawiające się na rynku, mają szanse na przetrwanie. Sukces odnoszą tylko te, które są dobrze zrządzane. W kreowaniu naszej marki może nam pomóc dobra agencja brandingowa. Jej zadaniem będzie wykreowanie naszej marki w sposób trwały.

To agencja pomoże nam w zaprojektowaniu odpowiedniej nazwy marki i w wyborze strategii marki. Jeśli, dzięki współpracy z agencją, nasza marka odniesie sukces na rynku, możemy realizować w dalszych fazach rozwoju strategię rozszerzania marki na nowe produkty, co obniży koszty wejścia na rynek nowych produktów pod daną marką i ograniczy ryzyko.


Tagi: , , ,
Copyright 2016. All rights reserved.

Opublikowano 9 października 2018 przez admin in category "Marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *