Marzec 15

Zalety kreatywnej agencji reklamowej

kreatywna reklama

Nie jest łatwo przebić się ze swoją ofertą na tak konkurencyjnym jak obecnie rynku. Odbiorcy z każdej strony atakowani reklamami szybko na nie obojętnieją i przestają zwracać uwagę na ich treść. W związku z tym marketing staje się coraz trudniejszą i bardziej skomplikowaną dziedziną, wymagającą od ludzi, którzy się nim zajmują, coraz to nowych pomysłów.

Standardowe marketingowe sztuczki coraz częściej zawodzą, ze względu na to, że są stosowane na niemalże masową skalę. W takiej sytuacji ratunkiem może być kreatywna agencja reklamowa, która wykoncypuje oryginalne przedsięwzięcia, nie będące kopią stosowanych dotychczas rozwiązań. Przykładowo taką agencją jest Funktional z Krakowa.

Jest to spore wyzwanie, bo może się wydawać, że „wszystko już było”. W pewnym sensie jest to prawda. Prawdopodobnie większość (o ile nie wszystkie) istniejących form reklamy została już wykorzystane, przynajmniej do czasu, gdy nie nastąpi kolejny skok technologiczny (przykładowo wirtualna rzeczywistość). Nie oznacza to jednak, że w obrębie istniejących już form nie da wymyślić się czegoś nowego. Bo jest to możliwe, jeśli zleci się takie zadanie ludziom, którzy znają się na swojej pracy i jednocześnie nie zdążyli popaść w zgubną rutynę.

Budowa marki firmy czy produktu to duże wyzwanie, które wymaga przygotowania, wiedzy i narzędzi. Dlatego nie należy i nie warto powierzać go amatorom. Kreatywne podejście do zagadnienia da szansę na znaczne zwiększenie rozpoznawalności marki, bez bezsensownego marnowania pieniędzy na „zwykłą” kampanię promocyjną.


Tagi: , , ,

Copyright 2016. All rights reserved.

Opublikowano 15 marca 2016 przez admin in category "Marketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *